Monday, December 13, 2010

Pirmais sari

Tas ir kaut kas! Sari dāmas te staigā daudz un šāds ietērps izskatās visnotaļ labi – sievišķīgi un skaisti, jo sari krāsu dažādība atzīvina Indijas netīrās un visai noplukušās ieliņas. Arī es beidzot tiku pie sava pirmā sari, kas turpmāk būs jāvalkā kā darba apģērbs.
Bet uzvilkt ko tādu izrādās nemaz nav tik vienkārši... Man tiek iedots sari, bet tam pašai jāpiepērk klāt blūze un apakšsvārki jeb petikot J Ar kolēģēm dodamies uz tirgu iegādāt man nepieciešamo un te nu sākas – paiet kādas 2 stundas, kamēr tiek piemeklēts ideālais un sari atbilstošais tonis. Neticami.... es būtu uzreiz pirkusi jau 3.redzēto blūzīti – krāsas tik līdzīgas taču, bet nekā – vietējās meklē ideālo krāsu, kamēr nejaudā vairs kaulēties ar pārdevējiem ;)
Nākamais posms – sari uzvilkšana... nja... bez 2 ģērbējām šis process liekas nereāls. Jāaptin, jāatsprauž, jāsasien, atkal jāaptin, jākroko, jāatsprauž, atkal jākroko, utt.... Jūtos kā bārbija, kuru pucē un stutē J Bet jāatzīst, ka finālā sari izrādās diezgan ērts un arī labi valkājas J

4 comments:

  1. Tev tiešām smuki izskatās!!! Man arī ļoti gribētos ko tādu uzlaikot :).

    ReplyDelete
  2. Nu iista Austrumu skaistule!!!! :) Man ar sagribeejaas :))) Buus man vismaz beidzot Kjiinieshu tradicionaalaa kelitinja jaapashuj :)))

    ReplyDelete
  3. Nu tiešām skaisti! :) bet vai tev tās ģērbējas nāk līdzi ar darba līgumu vai tev rīt tas pats būs jādara vienai? Vai apmācījāt Juri? :D

    ReplyDelete